oj..

Kom hem i söndags kväll från stockholm. Mina kära föräldrar kom även på besök i stockholm och tog även med mig hem. Fick sms av kim att vi var lediga hela veckan förutom torsdag. och sen dess har jag även tagit lite ledigt från bloggen. Men nu är jag igång igen !
under veckan som gått har jag äntligen hämtat ut mitt paket från h&m tillbringat mycket tid i stallet osv..
i Måndags fick vi även veta att mamma har vunnit en dator och ska vara med i tidningen på fredag eller lördag.
Hon ska iväg imorgon för fotografering och intervjuv.

Imorgon blire iväg till kursen en sväng sedan tänkte jag gå på stan en sväng och kolla lite julklappar , Ja jag vet att jag är sen, Har hitills köpt 1 bara. haha sen på fredag åker pappa och jag iväg till örebro och hämtar mamma när hon slutar och då ska vi kolla lite där oxå.

Ska bli skönt att inte fira Jul hemma hos oss i år som vi har gjort tidigare (förutom när vi va små då vi firade både hos farmor & farfar & hos mormor&morfar)
Åker nämligen ner till Mariestad och firar Jul hemma hos Anders ,Eva & Marcus !

aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0