2:a advent

Godmorgon alla söta !

själv vaknade jag vid 9 imorse och kunde inte somna om, så gick upp och gjorde kaffe och spelade spel.
åt sedan frukost med mamma & pappa. Om en stund nu ska vi iväg och hämta hö.
och efter det blir det nog bara en mys dag här hemma. Ska även åka och köpa massor med fet mat & godis och bara tjocka mig.

Söndagar är nog den bästa dagen på helgen , bara för det är då vi köper massor med godis,chips,pizza osv..
har förut haft det på lördagen men jag brukar ju inte vara hemma på lördags kvällarna längre så har flyttat den till söndag istället ;) haha

Justde igår kväll nät shoppade jag oxå. Orkade inte vänta på alla saker som jag ville ha från h&M så struntade i de och beställde det andra.

på tal om något annat så förstår jag inte allt folk som klagar på att snön inte kommit än.
jag själv är helt över lycklig att ingen snö har kommit än. det är nog det värsta som finns !
visst det är mysigt vid jul och så men annars kan de kvitta.
förra året vid denna tid var den överfullt med snö lixom och alla klagade över de istället..
nej ingen snö hit än , den kan komma dagen innan Julafton och sedan försvinna efter Nyår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0