trött

Helt ärligt funderar jag på att lägga ner allt med bloggandet.
men vi får se hur jag gör, endå ingen som läser knappt ? ingen kommenterar ?
bloggen är tråkig ? skriver ju lixom bara om vad jag gjort ?


helt sjukt , är super trött och klockan är 9 bara.
ska ta och byta om och lägga mig i sängen och kolla på film.
Imorgon åker jag in till karlskoga för att gå på ett möte angående
folkhögskolan. dock är mötet inte förns klockan 3 så jag hinner sova ut.

Imorgon börjar även mamma & pappa börja jobba. så pappa får skjutsa mig dit
imorgon innan han åker till jobbet.
så mamma och jag blir ensamma imorgon, då ska vi köra på en tjej kväll !
sjukt mysigt !

sedan på tisdag blir det upp tidigt för ett möte kl 10 i karlskoga.

nej nu ska jag byta om och lite sånt, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0