torsdag

världens tröttaste tjej här, vill bara gå och dö eller något haha.
förstör än verkligen när man går i skolan och går upp vid 6-7 varje morgon och kommer hem vid 4-5
varje dag. Men man får väll stå ut. går ju bara 12 veckor lixom.
Hade två "lektioner" idag om man nu kan kalla dom som lektioner. Jobbade inte ett skit utan satt och
pratade med läraren om massa annat.
Efter lunchen var den film time , världens sämsta film jag svär !
efter filmen blev det iallafall fika och det behövdes verkligen. Slutade sen där efter.

Fick sitta och vänta på bussen i över 1 timma eftersom jag var tvungen att åka med den bussen
som går via strömtorp ( finns ju bara 1 buss som går via strömtorp på eftermiddagen)
eftersom jag tänker inte gå från samhället hem som tar 40 min.

Nu är jag väl hemma, ska ner och hitta ngt att äta .. bli INTE förvånade ! haha
sen ut i stallet å fixa sen tar jag en dusch sen ska jag äntligen få lägga mig i sängen och sova.
Fredag imorgon, så skönt ! dock har denna vecka gått otroligt fort !

Åker till Stockholm på lördag och firar min brors barn som fyller hela 2 år :)
imorgon blir det nog en hel dag /kväll med att försöka hitta lite presenter till henne.
sen ska jag även kolla på ett par skor till mig. dom är helt trasiga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0