tisdag

Godmorgon !

tänkte börja med att berätta att igår vid 10 drog jag ut och träffade massa folk.
orkade verkligen inte sitta hemma. Hade verkligen as kul ! haha
träffade min efterlängtade kampo! så fick en rå skön kväll/natt med henne ,Jolin och
Amanda :) kom hem vid halv 2 sen och somnade dirren.

vaknade vid halv 11 idag av att pappa ringer och väcker mig -.-
går upp och käkar frulle.
Nu sitter jag här och degar. Ska strax börja fixa mig.

Åker till Mariestad och hälsar på Anders & Eva om en stund.
Då blir det massor med mys med marcus.

Har även bestämmt att vi åker till mitt kära stockholm på torsdag och går på grönan.
kul att vi äntligen ska hitta på något tillsammans !


nu ska jag sätta på musik och göra mig iordning så vi kommer iväg någon gång.
och blogg.se vill inte jag ska ladda upp någon bild tydligen, funkar iallafall inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0