Söndag

vaknade upp för en liten stund sen , mamma hade smsat och berättat att det regnade ute.
Mamma och pappa är iväg och jobbar hos deras kompis hela dagen idag, så blir själv.
faktiskt jävligt gött !

kan dunka musik i hela huset, kan göra vad jag vill .
inte kunnat gjort det på länge.

glömde att berätta att igår var jag & pappa hos farmor.
Jag och farmor bestämmde även en lunch i veckan med mamma & pappa.

förövrigt i veckan blir det att städa städa städa städa typ. Mamma håller ju på att
renovera köket å så och sen så blir det 50 års kalas/fest här till helgen eftersom pappa
fyller hela 50 år.
så hela tjocka släkten kommer , så måste va fint här hemma !

Ikväll åker jag hem till Madde och umgås med henne , var ett tag sen nu.
får se vad vi hittar på ;) vet typ dock redan vad vi ska göra men , det blir hemligt !



kommer en till bild som jag redigerat .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0