Mååååla

Godmorgon !
vaknade för ett tag sen , sitter här och är dyng trött. Känns som jag skulle kunna sova i 10 år just nu haha .
Ska börja måla om mitt sovrum. Men vet inte riktigt hur jag vill ha det.
Vitt blir det iallafall sen blir det nog en röd fondvägg eller en svart. sen blir det nog lite rosa oxå. haha
har jätte många ider så får väll se.
När jag var liten ville jag ha en vägg med min första ponny på.
det skulle bli sjukt snyggt faktiskt !

så idag blir det nog iväg och köpa färg, ta ut allt från mitt rum och fixa.
Jolin skulle även komma hit i veckan och hjälpa mig måla.
Både hon och jag älskar att måla så haha :)

nej nu ska jag ner och kolla vad mina föräldrar håller på med ..
dom håller ju på att renovera köket å det bara smäller just nu haha.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0