duktig jag är

Bara för min mamma & pappa har världens bästa dotter !
när jag och mamma kom hem förut idag gick jag ner och lagade mat till mamma och mig.
det blev tacos, så gott !
efter maten satte vi oss ner och pratade och började även kolla lite efter skor och klänningar
blir att beställa lite om ett tag. än så länge är det en hemlighet vad jag/vi ska göra.
tittade även på andra kläder och blir att beställa snart.

Efter mötet imorgon åker nog jag och pappa iväg till farmor och äter om hon kunde.
Annars åker vi iväg och äter någon annanstans.

Nu ska jag mysa mig ner i sängen och kolla på film.

(naglarna som jag och jolin fixade blev förövrigt rosa som ni ser på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0