tillbaka i skolan

jahopp nu är man tillbaka i skolan igen då.
Måste säga att jag har haft ett as bra lov !
umgick med min fru hela veckan.
hittade på massor med busheter !

blev dåligt uppdaterat i helgen.
förlåt mig.
men det var väldigt skönt att inte behöva tänka på att
blogga faktiskt.
sen så mådde jag inte så bra i helgen häller.

Blev iallfall skolan idag.
Cyklade både dit och hem ;o
helt förvånad själv faktiskt!!

just nu sitter jag och väntar på att pappa
ska komma hem med donken till mig.
Åt inge mat i skolan idag.
jätte äcklig, så är jätte hungrig nu.
men som tur är han jag en godispåse brevid mig;$

Nej nu ska jag kolla efter en studentklänning .

tjee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0