sommar?

bara för att jag har älskat denna dag !
pappa väckte mig och jolin vid halv 11.
pappa var sjuk så han ville jag skulle ta ut hästarna och fixa lite.
då var det 24 grader ute, helt sjukt !

pappa blev bättre till han skulle börja jobba så han åkte iväg till jobbet sn sväng, får väll se om han kommer hem senare ikväll.
Idag har jag och jolin dunkat musik och lågit ute i bh och trosor å solat.
såååå skköönnt var det !
fick lite färg måste jag säga !:)
sjukt glad över det, eftersom jag har jätte svårt att bli brun.

om en stund ska vi ut och göra ordning i stallet.
sedan typ vänta till mamma kommer hem så hon kan göra mat åt
sedan bär det väll av till samhället skulle jag tro.

nu har jag äntligen fått tbx min egna dator igen !:)
den var ju på lagning.

aja skriver mer senare , pusshej*









Kommentarer
Postat av: Mikkiz

Inte bara jag som har svårt för det då.

Kul det gumman <3

2011-04-19 @ 17:56:34
URL: http://supersvensk.blogspot.com
Postat av: nnea

Usch vad skönt det var att sola du!

Saknar dagarna med dig, måste göras om! <3

2011-04-19 @ 20:55:55
URL: http://nneas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0