Onsdag

hej hej kära bloggvänner!

fick skjuts av andersson imorse till skolan, snäll snäll !
efter skolan gick jag ner till samhället och väntade
på pappa.
på sista lektionen fick jag spräng huvevärk ;o
inte kul alls!
när jag kom hem gick jag och la mig .
och nu sitter jag här, kikar på lite
studentklänningar.
hittade den som jag ville ha igår på nelly.
så skulle vänta tills mamma kom hem så hon skulle få se den.
och hon tyckte oxå om den, så när jag skulle beställa
är den heeellllt slut.
blev sjukt irriterad ..

idag finns den inte häller :(
får hoppas att den kommer ut igen!

nej nu ska jag åka och hämta min kära mamma.
pusssaar


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, tar du studenten i år!! Vad kul :D:D

2011-04-27 @ 18:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0