bil tur!

Jolins pappa kom och hämtade oss och åkte ner till samhället och handlade.
Jolin köpte massa godis och cola. Muuummss
och jolins pappa gick in på systembolaget.

efter det åkte vi till Jolins och hennes pappas sommarstuga.
jätte mysigt var det där.
satt och solade lite, drack cola och pratade bara.
sjukt skönt att komma bort från karlskoga och degerfors !
är så himmla trött på både karlskoga och degerfors så de är något sjukt!
vill verkligen flytta härifrån nu nu nu.

jolins pappa skjutsa sedan hem oss till mig.
nu sitter jag och bloggar och jolin sitter bevid på golvet och fotar
mina buuussiiga små kattungar.
6 veckor är dom nu
och dom är helt GALNA! haha

lägger kanske in några bilder på dom om det blev några bra bilder.
inte så lägg när dom springer och busar som galningar.

nej nu ska jag hjälpa jolin.


ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0