lördag

god morgon, eller ah hahha jag vaknade allafall nyss :)
igår blev det skolan, efter första lektionen så hade vi lunch rast i typ 2 timmar och så hade jag fått mina 16 plastpåsar som jag ska sälja, så ringde till pappa och frågade om han kunde hämta dom för de va sjukt tungt!
och det kunde han såklart så när pappa kom så la jag in dom i bilen sen åke pappa till nya pizzan i degen och bjöd mej på mat, min snääälllaa pappa ! :) massa mys vare ! och gott !
så efter de åkte vi hem å lämna plastpåsarna och fixade stallet sen sktjusa pappa mej till labb där vi hade sista lektionen sen efter den slutade hämta pappa mej så åkte vi hem så fixade jag mej sen körde han mej till samhället där jag mötte elin sen drog vi upp t amanda, efter några timmar där kom Jolin och rasmus å hämtade upp mej så drog vi t örebro, va där till kvart i 11 så drog ja hem med buusen och vid ok i degen stod andersson å väntade på mej så åkte vi lite bil sen körde han hem mej. :)
blev en toppen kväll !


Finns plastpåsar att köpa, 70 kr
2liters
3liters
5liters

alla dom för 70 kr !
bara att höra av sig om du/ni är intresserade :)







puss*


Kommentarer
Postat av: jolin

haha, bara för att jag är snäll ska jag köpa påsar av dig :D <3

2010-09-25 @ 13:44:49
URL: http://nneeaastyyle.blogg.se/
Postat av: malin

thihih va söt du är gumman ! <3

2010-09-25 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0