helgen

har inte kunnat varit inne här i helgen, har haft fullt upp vekligen hela tiden. tänkte berätta vad jag gjort.

jolin har sovit hos mej hela helegn.
allt började i fredags, jag hade en lektion då och slutade 11:20 då drog jag ner till valla och va med folk medans jag väntade på att jolin skulle sluta. efter några timmar slutade hon. då drog vi hem till mej, fixade stallet och fixade oss själva sen drog vi ut och dampa loss. kvällen slutade hemma hos dogge med jolin och linus =)
på natten åkte jag och jolin hem till mej och sov.

vaknade vad 11 på lördagen. upp och tog ut hästarna och red, sen gjorde vi egna våfflor muuummss !
sen satt vi först på altanen och pratade och åt sen gick vi ut och solade ! jätte varmt och skönt i solen vare.
sen fick vi damp och började ta maaassssooorr med kort haha. lägger upp några senare om jag hinner.
sen efter några timmar där gick vi upp och dunkade musik och började fixa sig. vid sex tog vi in hästarna och åt pizza med mamma, pappa ,anders och eva.
direkt efter de skjusade bror min oss till OK där vi mötte dogge och linus. vi drog hem till dogge en sväng och började kolla på en film efter typ 1 timma drog vi ut och träffade lite folk sen drog vi vidare till valsvärket för att lyssna på världens bästa band, THE BASEBALLS ! fyfan va underbart de va, även om vi stod utanför.. haha
jag började nästan gråta för att jag var så lycklig att jag hörde dom irl ! där stog jag och jolin och dansade och hade oss. sen drog vi till samället men vi frös så sjukt mycket så mamma fick komma och hämta oss.
hemma käka vi pizza igen (A) sen la vi oss i sängen och somna dirren.
Mamma och Pappa hade åkt till stockholm tidigt den sagen så vi var hemma själva....

idag vaknade vi vid halv 10 gick upp och käka frulle. precis då drog mamma,pappa,anders och eva till filipstadsmarken så jag och jolin va själva hemma. vi chillade bara här hemma sen efter en stund fixa vi oss och mötte angelica och drog ner t samhället, där dampa vi masssoooorr ! sen åkte jag hem och nu sitter jag här.

väntar på mat nu. är hungrig ! efter jag har ätit blire ut i stallet och fixa med hästarna sen ska ja duscha å tare lungt, skolan imorn ju..

aja värdens bästa helg iallfall ! tack alla som gjorde min helg, ni är bääst !




puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0