Börja blogga igen ?

Yes de stämmer ! nu ska jag börja blogga igen.
bloggen har varit nere nu är väldigt bra tag och nu känner jag att det är dax att ordna upp det igen :)


jag har gjort massor av kul i sommar;

fyllt 18

varit i gränna med vännerna

solat och badad

köpt min älskade storhäst

varit i sthlm

varit i gbg

umgåtts med mina underbara vänner

och väldigt mycket festande !

har haft en kanon sommar verkligen ! :)





Just nu är jag sjuk, är jätte förkyld, ont i halsen och ont i huvet. kan de bli sämre ? nej tror fan inte de asså.
just nu är jag ute på nätet och letar efter en snygg och varm vinter jacka att ha i vinter. vill ha en röd med lurv på luvan.

några förslag på en sån ??




skriver mer sen, blir en ny bild med !

pussen ;*


Kommentarer
Postat av: Celina

Jaaaaaag vet! Det finns en butik som ligger i Sickla som gjort liknande jackor som canada goose fast gjort de dåliga sakerna bättre :) Finns både långa och korta så du får kolla nästa gång du kommer hit. Kommer du på lördag btw?

2010-09-02 @ 13:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0