svar till sofia!

sofia;

Hittade just din blogg, äälskar den!
Eva, är det din syster??

svar till sofia; va kul att du hittade hit !:) va roligt att du tycker om den.
eva är inte min syster utan min brors flickvän :)


eftersom jag har fått lite nya besökare har jag tänkt att berätta lite om mej själv i ett inlägg. men det hinner jag inte idag tyvärr utan det får bli imorgon :)

tänkte bara skriva lite vad som hänt idag.
klockan ringde vad halv 7 imorse och då vare bara att gå upp och sminka sig och fixa allt, sen åt jag frukost sen drog jag iväg till praktiken som började kl8. jag var där hela dagen till klockan 4 när jag slutade då gick jag ner till samhället och där träffade jag dogge först, sen jolin,becca,gela och massa andra folk. vi stannade och pratade en massa. sen vid 6 kom min mamma och hämtade mej, jag sprang upp och böt om till stallkläder och ut i stallet och fixa där och nu sitter jag här, har inte hänt något knappt idag.
imorn ska jag nog in till karlskoga en sväng och köpa en ny brunkräm eftersom min är slut! ;)

kommer en dagens sötis snart oxå. håll utkik :)

pussar*

Kommentarer
Postat av: Sofiie

Okejj :)) Vad heter din bror? Bor hon oss er? :) Vad kul att du berättade lite om dinna fina hästar <3

2010-10-21 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0