om mig

Lovade er för någon dag sen att jag skulle skriva lite om mej själv. och det tänkte jag göra nu.

jag heter Malin Nyström och är 18år. går på Letälvsskolans gymnasium på programet Barn & fritid 2;a året i Degerfors.
när jag var ca 12 år fick jag min första häst. Mulle hette han. han finns nu inte hos mej idag och jag saknar honom väldigt mycket men jag hoppas han har det bra på andra sidan och han busar nog med alla andra hästkompisar.

Just nu har jag 3 hästar, Cindy min lilla shettis, palle min c-ponny som jag tävlar på i dressyr och min nya lilla stjärna Maestro som är storhäst som jag nyss har köpt. Han är en valack på 5 år, han är ett halvblod och har färgen fux :) han är även halv bror med dressyrstjärnan Briar.

Jag bor nu i degerfors sedan 2 år tillbaka, Innan bodde jag i Karlskoga. nu bor jag i strömtorp och har mina hästar här hemma på gården, det är otroligt skönt att ha dom hemma istället för att åka till stallet varje dag.

det var lite om mej själv :)
hittade ingen bild på cindy men kommer på dom andra.

Jag och Palle
jag och palle

maestro, bild sen förra vintern
m
Mulle, vila ifrid min finaste prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0