förkyld..

blev att vara hemma idag, är förkyld och min hals gör jätte ont ! just nu sitter jag i soffan och kollar tv och dricker varm oboy ! :) mums !
igår var jag i skolan, första skoldagen efter lovet, hade bara två lektioner så de gick bra ! =)
på lovet har jag inte gjort så mycket faktiskt.
var hemma och tog de lugnt måndag och tisdag. sedan på onsdag var jag hos random med massa roligt folk =)
på torsdag kom frugan till mej och vi va hos random på kvällen både på torsdagen och fredagen.
på lördagen åkte jolin hem, på kvällen kom douglas till mej och vi kollade på hitta nemo, haha =) blev en myskväll.

I söndags kväll klippte mamma mitt hår.. blev inte alls som jag hade tänkt mig. har jätte jätte kort hår ;(
börjar bli van med de nu men jag vill ha mitt långa hår igen ! som tur är växer mitt hår snabbt ! =) haha

jag börjar tagga till jullovet det är ju bara 6 veckor kvar ! =)

btw så i juni åker jag och min älskade fru utomlands ! jag LÄNGTAR såå mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0