Ont i huvet

Idag blev det att stanna hemma i sängen, hade sjukt ont i huvet !
gick upp vid halv 10 tog en alvedon och gick ut i stallet och tog ut hästarna, sen in igen och lägga sen i sängen.
senare hade huvudvärken gått bort, tack gode gud typ ! då gjorde jag lite läxa, städa lite på mitt rum och satt vid datan.

Pappa kom hem vid halv 4 då bar det ut i stallet för att rida! var så himmla ridsugen idag så det vet ni inte ! =)
palle gick verkligen bra idag! lite knövlig var han allt men palle är sån. är nöjd med plutten endå!

jag har iallafall skickat efter min klänning nu ! ÄNTLIGEN fanns den i min storlek. blev ett par jeans shorts med !=)
kommer tidigast imorn ! =) happyface !

Innan jag satte mej vid datan och började skriva här gick jag och mötte sötis tina, jag skulle ge henne pengar som jag var skyldig henne , sen stod vi och pratade en stund. sen fick jag reda på lite saker så nu är jag sjukt jävla lack !

kommer bild på klänningen och shortsen !

Lovely Flower Dress SEK 179, Club L - NELLY.COM





Lina Shorty Shorts SEK 199, Club L - NELLY.COM

båda från nelly.se



puss*

Kommentarer
Postat av: Celina

Vad mycke skvaller ni här där, finns inte så mycket annat att göra :D Degerfors - det du inte vet om dig själv vet alla andra. HAHA

Hoppas att det är bra, ses på torsdag :)

Krams

2010-05-11 @ 20:41:02
Postat av: Malin

haha ja men de är sant ju !



ah de gör vi , kram !

2010-05-11 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0