I miss u

Igår hämtade jag mitt paket. Gissa vad som fanns där i? just de min KLÄNNING och mina SHORTS dom passa perfekt, så är just nöjd just nu!

Igår blev det skolan, hade nationella i matte gick skit -..-
sen när ja slutade träffade jag Elin =) vi drog upp t pekås å käka sen ner t ud å pratade om massa sen åkte hon hem och då kom sebbe, björn så va med dom en sväng.
sen blev det att dra hem, skulle igentligen ha ridit igår men de regnade :(

Idag vakanade jag vid halv 11 skönt att få sova ut. tänkte jag skulle rida idag istället men nu kom jag på att mamma och pappa har mina stövlar i bilen, och dom som har åkt till stockholm idag -..- får väl ta mina gamla ridstövlar då som är JÄTTE små :(

Idag vet jag inte vad de blir, får se.




puss*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0