...

Att du gjorde såhär på våran två månadersdag,.
ja fattar inte ,,.. 
du sa att du ville vara för dej själv ett tag men vi träffades nästan aldrig häller!?! ;o
jag förstår bara inte ...
du krossar mej bara mer !
men ja måste kunna leva med eller utan dej nu.

jag måste gå vidare.,.
för ja vet att du aldrig kommer finnas där för mej,. för det är nu som jag behöver dej som mest men du skiter bara i det.
du verkar inte förstå hur dåligt ja mår.,. och sen när du bara dissar mina sms, dissar att vara med mej, ja allt,..
de blir direkt inte bättre, men nu vet jag vart du står..

alla varnade mej för dej, att du var för liten att du bara playade runt , men ja struntade vad folk sa och lyssnade till mej själv..
men det var tydligen fel , jag skulle ha lyssnat på alla som ville hjälpa mej då, men jag valde fel.

jag har kämpat länge nu med oss , men nu ger ja fan oxå upp..
för du har inte ens försökt, så vrf ska då ja försöka kämpa för ngt du inte vill ?


tack för tiderna med dej, dom betydde mest !
det blev två månader exakt, och nu är det slut.



g

Kommentarer
Postat av: Angie

oh no... E du ok?? :( Det är ju hemskt!

I'm so sorry, sånt här får bara inte hända.



Om du behöver någon att prata med är jag här, ok?

2010-03-06 @ 20:36:12
Postat av: k.

gumman :(

du förtjänar så mycket bättre än honom, så himla mycket bättre.

du förtjänar det bästa!

hoppas du mår bättre snart, jag är bara ett sms ifrån dig.

jag älskar dig sötan <3

2010-03-07 @ 11:05:37
URL: http://kampos.blogg.se/
Postat av: Anonym

"jag har kämpat länge nu med oss , men nu ger ja fan oxå upp.."

Om ni bara var ihop i två månader kan du inte ha kämpat allt för länge ?

2010-03-11 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0