SÖNDAG

söndag idag då ! , har inte uppdaterat på länge.

men i fredas blev det att supa hos sandeliin !:D jag madde va blandannat där, sen skulle vi dra ut å vi frös sreiöst ihjäl , sen mötte vi linus och dogge :)

sen kom dogges syster och hämtde oss fyra sen drog vi hem till mej , och drag de sista ! sen blev det att prata och mysa massor ! (A)

somnade vid 4 halv 5 typ sen blev man väck av madde vid halv 9 sen dampa vi hso mej xD sen drog dogge å linus vid 3 å senare drig madde vid halv4 typ :)
sen satt jag vi datan å fixa stalle å massa sen vid halv 8 däckade jag i min säng å sov till halv 12 typ då hade ja gått ner å druckit cola sen upp på mitt rum igen å sen sov ja heeela natten till 12 nästa dag ! ;O
faan mer än 12 timmar ju ! snacka om att jag va trött !

sen idag blire att vara hemme å tare lungt !


puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0