ONT I FOTEN

ni ska bara veta vad jag har gjort ! har såå jävla ont i foten! kan inte röra på den knappt ju ;o
imorse skulle ja dra ut en låda för ja skulle ha en sak från den, och min dator stod framför lådan och ja råkade dra ut lådan lite för fort och lite för mkt så hela datorn välte på min fot! asså jävlar vad ont de gör !

ja vet att jag är sjukt klantig. haha så nu är den helt svullen och jätte blå :(

Idag kommer Älsklingen till mej, så ska snart ut i stallet och fixa allt så allt är klart, o sen ska jag fixa mej såklart ser ut som ett mongo el ngt just nu xD haha
får bara hoppas att jag kan få ut i stalle å fixat oxå , men min snälla bror Anders har lovat att hjälpa mej :)

Dagens låt är : through Glass - stone sour

q


puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0