Mys helg

har varit en riktig mys helg!

igår var det fredag, var med älsklingen nästan hela dagen han sov hos mej dagen innan oxå, han drog vid typ 4-5 någon gång där, då drog ja ut i stalle å fixade allt där, sen skussade min snälla mamma ner mej till becca där var massor med folk jag har saknat! Becca och julia och jolin städade lägenhten, sjukt gulliga är dom!

efter några timmar där drog jag och madde till putte där var oxå Rådis, vi hade fett kul där. Sen kom mamma å hämtade mej oxå.

Idag sov jag till 1 ungefär, sen har ja fixat mej som typ har tagit hela dagen -..- haha men älskar att fixa mej, sen fixxade ja stalle och nu sitter jag och väntar på att becca ska komma hem så att jag kan åka till henne :)

Inget festande på mej i helgen, jag är stolt faktiskt ! :) haha

 

imorn blire massa musik som ja kommer ladda upp här på bloggen som ja gillar ! så håll utkik !:)

nu ska jag o fixa mej lite sen blire becca !

puss*

e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0