Godmorgon

Godmorgon alla söta läsare! :) inte för att jag tror de är så många som läser min blogg men endå :)

Idag fick jag upp runt 12, gick upp käkade frulle, kollade tv å pratade med pappa :) , efter de gick jag upp å gjorde mej i ordninig. och nu sitter jag här, ska snart ut i stalle o fixa där , sen blire att dra till Tina sen till becca :) eller ja om vi får komma upp :) , ska träffa Jolin oxå ! har inte träffat henne på hela helgen nu ju ! ;8 saknat ihjäl henne ! <3

Igår var jag hos becca hela dagen/kvällen, vid 12 kom mamma och hämtade mej och tina, tina skulle vara hos mej en stund innan hon skulle hem, vi satt vid datan en stund sen kollade vi film :) sen följde jag henne en bit å kom hem ca 3 eller ngt :P hehe
Fett myys vare ialf !:)

Skolan imorn då :/ å sen har ja prov på onsdag som ja måste plugga till , men ja orkar verkligen inte !
måste göra mitt APU arbete oxå men de pallar ja inte häller -..-- typ redan skoltrött ! ;o


nej nu ska ja ut i stalle så ja kommer till tina fortare ! :D
ni får ha det så bra !

puss*  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0