Torsdag

idag är det torsdag och va laddad inför provet idag, men när man vaknar är man sjuk -..- kul el inte !
hatar att vara sjuk ju..
vaknade upp med att man är helt täpt i näsan, ont i halsen när man sväljer och ont i hela kroppen :/
inte bra..
så idag ska jag bara vara hemma och ta de lungt, det ända ja ska göra ute är att fixa med hästarna annars ska jag vara hemma och chilla så ja blir frisk snabbt!

min lilla älskling ligger oxå hemma och är sjuk :( han har 39 i feber och massa,.. stackars älsklingen.
hoppas bara han blir frisk snart!

igår gick ja och la mej vid halv 10 tror ja , somnade som en stock i sängen, för sen  på morgonen såg jag att ja hade massa missade samtal och några sms :)

Imorn ska jag iallafall iväg till skolan.
får se vad som händer i helgen då,. ska kanske åka till Jolins pappa i kga med madde :)
lite små kul faktiskt!
annnars vet jag inte riktigt :)


puss*

Kommentarer
Postat av: Celina

Du får komma när du vill. Det är väl lov snart också? Krya på dig! Krams

2010-02-11 @ 15:29:00
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0