Måndag

måndag idag igen ! inte jobbigt så här första skoladagen efter helgen , den är såååå seg.
va i skolan idag, tidningen va där och intervjuvade oss och tog massa bilder, så kommer vara med i tidingen imorn kul ! fasst nee.

min lilla plutt är sjuk :/ kunde inte träffa han idag :( men pratde med han förut och han var lite bättre, ska förhoppningsvis träffa honom imorn :) happy face !

imorn ska jag till tandläkaren oxå -..- hatart ! 
ska vara där kl 09:15 pappa skussar in men till kga bara sen får ja vara där själv och sen ska jag åka buss tbx till dfs igen. 

puttiis fyller 18 på torsdag oxå ! taggar inge för de eller !;)
sen i helgen ska jag nog sova hos min madde plutt oxå, de blir chill !


GE MEEEJ SOMMMMARRR NUUU !!

puss*

1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0