ALLA <3 DAG

Alla hjärtans dag idag :), blev en fettg mys dag !
igår sov ja hemma hoos madde, så vakande upp där vid halv 10 , vi gick upp fixa i stallet och red ut :) fett myyyss !
senare kom papap och hämtade oss å åkte in till dfs, där käkade jag och madde pizza, där kom även putte, j33pan och gröning ,, satt och prtade lite med dom sen drog jag och madde till dogge där linus oxå var.

myyste lite med dom sen drog ja hem vid 7.
drog ut i stalle då å nu sitter jag här..

sitter och chillar lite innan jag ska dra mej till sängen är sjukt trött! och sen börjar man bli förkyld å massa :/ inte bra när de är snart lov.


har ni haft en bra alla hjärtans dag då? :)




d


puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0