så kan det gå ..

har glömt att berätta en sak som hände i torsdags, jag madde och cassandra va i folketshus och väntade på skjus. och där fanns även massa gammla folk. för dom väntade på lucian och det för dom skulle gå lucia där.
och när vi var där kom alla fram till mig och trodde jag var lucian och allt. haha lite kul tycke jag det var =)

ihelgen har jag varit med andersson på fest och varit på nightshift, har även kommit hem vid 3-halv 4 i helgen så har varit ganska död i helgen.

min bästa twwinn kommer på nyår till mig , gud vad jag taggar !:D

sen tror jag även att seriöst att det spökar i mitt hus.. sjukt läskigt äre ialf
nyss hände en sak tillexempel.
jag sitter vid datorn här på övervåningen och helt plötsligt åker en hasp upp jätte fort och dörren åker upp med en fart, det var verkligen ingen i närheten eftersom jag är den enda som bor på övervåningen och jag satt lixsom vid datorn som nu ;o usch !


pussen

Kommentarer
Postat av: Celina

Den är lite mongo den där dörren.. Blir ofta så med haspen.. Så var inte rädd :) Kram

2010-12-22 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0