nyår

gott nytt år alla ! :)
lika bra att jag slänger in ett inlägg nu eftersom senare kommer jag inte att ha tid eller kommer vara hemma.
jag vaknade vid halv 1 idag , gick upp och ingen va hemma :o jag ringde till pappa och dom var iväg och handlade mat.
nu har jag varit inne i duschen och fixat. om ca 40 min ska jag ut i stallet och ta in dom sedan sätta sig vid matbordet och äta en sjukt god 3 rättersmiddag med mamma och pappa, myys ! min mamma är världens bästa kock , bara så alla vet ! :)
efter maten skyndar jag mig ner till angelica däe även elin är och börjar fixa oss inför ikväll.
för min del blir det en svart klänning, hudfärgade tight, bli att låna angelicas trippeltång oxå, så får vi se hur jag ser ut i håret efter de , haha aldrig provat de faktiskt =)

nej nu ska jag gå och packa allt som jag ska ha med mig till angelica , Ha den underbar nyår alla ! för det ska jag ha! jag är så sjukt taggad !
puusss på rooomppaaahhnn !

Kommentarer
Postat av: mickiz

gott nytt år gumman:D

2010-12-31 @ 15:29:42
URL: http://mickizELAanndersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0