hiss/diss

nu tänkte jag köra lite hiss och dissar.


Malin dissar;
*
folk som snackar massa skit.
* att ha ont i magen
*ont i huvudet
* att må illa
* vädret ( snö, jag hatar verkligen snön)
*tempraturen ( så äckligt kallt ute )
*skolan ( är sjukt skoltrött )







Malin hissar;
*
musik ( utan den skulle jag inte överleva)

*vänner

*helg ( äntligen är det helg och de gillar vi)

* filt ( sjukt mysigt att vira in sig i en filt och varm oboy och kolla på en film )

* min twiin kommer antagligen till mig på nyår  





blev lite hiss/diss där. idag är det fredag och jag är sjuk. hemma idag för har ont i magen...
men imorn blire krogen för min del. men ikväll ska jag bara vara hemma och chilla.
ska ta och städa idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0