LAGA MAT

Idag vaknade jag av att Celina la lilla söta julia i sängen då låg vi och myste en stund , och hade jätte kul ! haha så söt hon är ! =)

efter det blev det att äta frukost. sen slappade vi och kollade film bara, vi kollade på copps eller va den heter , sen efter det toh jag en dusch. käkade lite mat förut oxå.

Nu står Celina och gör mat, det blir Kyckling och ris med currysås ! sååå gott =)

igår kväll spelade vi buzz och hade de trevligt.

idag blire nog samma skulle ja tro ! och imorn ska jag och celina iväg och shoppa lite ! får se om ja kan träffa Åsa en sväng oxå ! :D thihih

för övrigt är jag förkyld !:/ inte bra...

nu håller bror min på och dampar med mej ... ja får psykbryt på han !



PUSS *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0