Lördag

Godmorgon !


Sitter här helt nyvaken typ med massa myskläder och håret är helt cp och osminkad haha. Jag har precis ätit frukost med min mysiga mamma, Ska strax sminka mej och fixa håret strax, men tänkte slänga in ett inlägg först.

Efter jag har gjort iordning mej blir de att åka iväg till karlskoga och hämta en ny säng som mamma och pappa har köpt.
Sen blire väll att tare lungt här hemma eftersom jag inte får gå ut idag häller för mamma ;s och sen ska ja tillbringa tiden till att umgås med min bror som kommer från stockholm idag som jag inte träffat på länge. Men som tur är så kommer han nu vara här i flera dagar!

nej nu ska jag gå och fixa mej! skriver senare.



puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0