Länge sen !

nu vare sjukt länge sen jag skrev här, flera månader ju ! men har inte har någon lust allt !
och nu helt plötsligt blev jag jätte sugen på att blogga. Konstigt eller hur ;o men så äre ialf.

kanske ska berätta lite om vad som har hänt dom senate månaderna:

Jag började ju som sagt barn och fritidsprogramet som jag skrev här dom första dagarna, jag går fortfarade kvar där och jag tycker det är super kul!
Jag laddar upp en bild på klassen så kan ni få se vilka som går i den bästa klassen !

klassen


just nu är vi ute på praktik nu i 5 veckor och jag har idag började den 4 veckan.
Jag praoar på ett dagis från 1-5 åringar, alla barnen är super mysiga!

Det tråkiga nu är att jag har gått och blivit jätte sjuk, har ont i huvet,är förkyld och har jätte jätte jätte ont i halsen, de gör ont i halsen även fast ja inte gör något med den,. kan knappt prata häller..
Jag har varit såhär från och till men har inte trott att det har varit så farligt så har varit ute endå men nu har det blivit värre, så kan inte vara på dagiset.

eftersom jag har varit så här länge har mamma blivit jätte orolig för mej och tror att de kan vara svinis, men de tror ja inte på.


någon som har något bra tips om man har ont i halsen och vill att de ska gå över ?






För övrigt rullar livet på, hästarna gåre bra för, är ute och festar med vännerna och livet leker!
för de är väll så de ska vara ? :D


puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0