Känsla

Idag följde jag med pappa ut i stallet för första gången den här veckan och när jag kom in blev jag aldeles glad, Jag hade saknat att vara ute i stallet och ta hand om mina små hästar.
Fick en sån där skön känsla i kroppen att jag de är dehär jag vill hålla på med! Och de är det ja precis ska göra oxå!

det här hittade jag i min mapp nu, som jag har skrivit för jätte länge sen men ja gillar de så drf kommer jag skrivat här:

Det finns inget bättre än att vakna, veta att man har någon som väntar i stallet. Klä på sig och gå ut i kylan, det ska alltid vara lite kallt när man rider, bäst då. Det finns inget bättre än att komma in i stallet och ha ett stort antal stora bruna ögon som tittar på en, lägga kinden mot den där sidenmjuka näsan. Skritta runt i skogen i timmar, snurra fingararna i manen och endast höra hovarna mot gruset och tystnaden. Det finns inget bättre än hästar. =) <3





 m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0