Tisdag

Tisdag idag då, inte långt kvar till Julafton! :) thihi ja längtar ! massa paaket :)

Fört ska jag säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MÄRI ! :) hoppas du får en toppen dag!

Vaknade för en stund sen, blev ut i kylan och släppa ut hästarna å så, nu sitter jag här med håret som är åt alla håll, haha seriöst faktiskt, helt osminkad och sjukt hungrig xD så nu blire att dra ner och käka frulle!

Idag ska jag,mamma och pappa till örebro, ja åker typ halv 3 el ngt. ska köpa dom sista julklapparna typ :) hehe

 

SEN LÄNGTAR JAG  SJUKT MKT TILL PÅ LÖRDAG DÅ KOMMER KAAMMPPOO!! :D

HAHA ja kommer typ dö när vi kommer skämma ut oss så jävla hårt typ xD


nej nu ska ja ner och käka

 

puss*


Kommentarer
Postat av: kampo

ÅH LÖRDAG!! LÄNGTAR!



Skoja inte, vi kommer skämma ut oss som bara fan!

Sjukt kul kommer det bli gumman! <3

2009-12-23 @ 01:26:42
URL: http://kampos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0