Tisdag

ojoj oj va dagarna går ! bloggade senast i söndags och han inte ens att blogga igår ! ;o
Igår hade ja fullt på heela dagen/kvällen att jag inte ens han att blogga igår. ja jag var inte ens på datan igår.

Efter skolan blev det att åka in till karlskoga med julia och emma och vi gymmade ! haha sjukt roligt vare faktiskt:) idag har jag sjukt träningsvärk i armarna så kan knappt lyfta upp dom.

senare på kvällen vid typ 9 kom mamma och hämtade mej, då åkte vi hem å fixa hästarna och stalle sedan var det bara att börja göra mitt julkort som vi ska ge till dom vi praktiserade hos. Det tog ett tag kan jag ju säga, började vid 10 och blev klara vid halv 1 så var helt slut när jag gick och la mej.

Upp kl 7 idag å iväg till skolan sedan efter första lektionen gick jag hem.. har sjukt ont i magen :/ inte kul ...
när jag kom hem gjorde jag värsta goda frukosten med fil och flingor, macka med ost och gurka på och vaarm oboy !:) mumms !!

och nu sitter jag här, men måste dra och plugga nu har prov imorn som ja måste kunna.
skriver mer sen tror jag


puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0