Söndag

Senast jag skerv var i Torsdags, hänt en hel del saker sen då.
I fredas var det fest med undrabart folk ! :) sen va jag å sebbe tvugna att typ springa från Bruket till repan vid coop. (de hände nämligen massa saker där) ja men i alf sen efter vi va där en stund å typ redde ut allt så gick jag,madde å sebbe hem till dado och hade sjukt kul !:) sen kom min snälla mamma och hämtade mej ! <3

I går Lördag va jag hemma å chillade till typ halv 5 elller klockan var, drog ner till samhälle och träffa julia,amanda,adde å him. sen kom alla andra oxå :) sen drog vi hem till fredrik å kollade på film !:) sen hämtade snälla pappi mej vid 11. var så sjukt trött efter filmen så ville bara åka hem och soova.

Idag äre 3:e anvent, går så sjukt fort till jul ! kan inte tro att de snart är jul ju. Och så skönt oxå att vi slutar på Fredag i skolan !:)

Idag har jag bara lust att vara hemma och äta massa fet mat och massa godis å så :) ska fråga om vi kan käka pizza sen för jag är fett sugen påt! :) hehe



puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0