Mys söndag

Mamma och jag åkte först till Karlskoga och kolla julklappar hitta typ inget, blev den julklapp till mej iställe xD haha så måste glömma bort den till jul (A) mamma har så svårt med vad hon ska köpa till mej så ja får bestämma själv vad jag vill ha:P haha kommer mest få pengar av henne så ja kan köpa vad jag vill :) men det är chill !
Sen åke vi till kristinehamn och hitta lite julklappar till pappa och Anders, mamma och jag ska iväg till örebro på tisdag och köpa mer :)

Sen åkte vi hem fixade stallet och allt såndär sen blev det att käka mat sen drog jag ner och träffa madde och alex sen drog vi till Fredrik och kollade film och käkade popcorn !:D fett gott !

Och nu kom jag precis hem, är jätte tröött nu ju så ska nog krypa ner i sängen och kolla på någon bra film och soooovva !:) hehe

sååå gött med loov nu !

Imorn ska ja upp tidigt för madde,putte,alex å alla ska åka pulka xD hahahahaha
senare blire att dra till tandläkaren :s usch ! HATART !


men nu ska ja dra te sängen vi ses !
ps, slänger in en ny bild oxå :)

puss*


e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0