Ridning!

Hejsan alla !

Idag vaknade jag vid 11, hur skönt som helst att sova ju. Så synd bara att man snart börjar skolan.
Idag har jag varit i stallet nästan hela dagen har varit ute och kört min lilla bus Cindy var ute i ca 1 timma hur mysigt som helst äre, å hon är super duktig ! 

Sedan har jag fixxat i ordning i stallet massa å sen vare bara in å käka , å nu har jag tagit en liten paus för om en stund blire ut i stallet igen å rida palle. Har inte ridit han på evigheter ju ! men nu så skare bli ändring påt. ska köra stenhårt nu för ja ska iväg å tävla sen.

Så hela dagen idag har jag sprungit runt i ridkläder haha. Men de är sjukt skönt att ha hästarna så här nära huset och se dom när dom busar i hagen från fönstret.

Bjuder på en bild från en tävling hos Gullhov där jag och Palle kom 2:aJag och Palle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0